آیا می‌دانید برای رشد پیوسته آژانس املاک خود باید چه کار کنید؟ آیا می‌دانید مهم‌ترین کارهایی که این ماه باید انجام دهید تا درآمد خود را افزایش دهید چیست؟ اگر پاسخ به این سوالات را نمی‌دانید، احتمالا املاک خود را با سیستم SOS مدیریت نمی‌کنید.

سیستم SOS در مدیریت املاک چیست؟

سیستم SOS در مدیریت املاک چیست؟
این سیستم شما را به سمت رسیدن به اهدافی که دارید هدایت می‌کند.

SOS مخفف Situation, Objective, Strategy است. سیستم SOS به شما کمک می‌کند از وضعیت فعلی، با بهترین استراتژی، به اهدافی مشخص دست پیدا کنید.

شاید بپرسید این سیستم چگونه به مدیریت و رشد املاک کمک می‌کند؟ شما می‌توانید از این سیستم برای بالا بردن بهره‌وری هر بخش از کار املاک استفاده کنید. از کار تبلیغات املاک گرفته تا افزایش درآمد.

بعد از پولی شدن آگهی‌های املاک در دیوار، برای خیلی از آژانس‌های املاک این سوال مطرح شد که آیا باید هزینه آگهی‌های دیوار مشاورین خود را بپردازند؟ به چه میزان بودجه برای این کار نیاز دارند؟ آیا باید این مبلغ را برای تمام مشاورین پرداخت کنند؟

به عنوان یک نمونه از کارایی سیستم SOS در مدیریت و رشد املاک، می‌توانید جواب تمام این سوالات را با اجرای سیستم SOS در آژانس املاک خود بدست آورید.

به عبارت دیگر، اجرای این سیستم در مدیریت املاک، تصویر روشنی از وضعیت فعلی به شما می‌دهد. علاوه براین گام‌هایی که برای رسیدن به یک هدف مشخص باید بردارید را برای شما شفاف می‌کند.

البته قابل ذکر است که سیستم SOS سیستمی برای مدیریت و بازاریابی است که در دهه ۱۹۹۰ میلادی معرفی شده و در حال حاضر برای دستیابی به اهداف تجاری مختلف، به طور گسترده در دنیا مورد استفاده است.

برای درک بهتر چگونگی کارکرد این سیستم در مدیریت املاک به شما کمک می‌کند و چطور باید آن را اجرا کنید، حتما این ویدئو را تا انتها تماشا کرده و نظرات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

https://alirezaamooei.com/?p=581