یکی از سوالات متداول مخاطبین سایت و صفحه اینستاگرام مهندس علیرضا عمویی این است که آیا الان زمان مناسبی برای خرید خانه است؟ آیا سود بازار مسکن بهتر از بازارهای دیگر است؟ در این لایو مهندس علیرضا عمویی با بررسی روند ۲ دهه اخیر، مسئله سرمایه گذاری در بازار مسکن را بررسی می‌کنند.

اگر تمایل دارید پس از این بتوانید تحلیل درستی از زمان مناسب برای سرمایه گذاری در بازار مسکن بدست آورید، حتما ویدئو این لایو را تماشا کنید.

در این ویدئو، تحولات بازار مسکن در مقابل تغییرات نرخ دلار را طی ۲ دهه اخیر مشاهده کرده و با عوامل اثر گذار بر اوج و فرود بازار مسکن آشنا می‌شوید.

اگر تصور شما این است که همیشه سرمایه گذاری در دلار بهتر است، یا برعکس، فکر می‌کنید سرمایه گذاری در بازار مسکن بازدهی بهتری دارد، احتمالا دیدن این ویدئو تحلیل عمیق‌تر و دقیق‌تری به شما می‌دهد.

با مشاهده این ویدئو متوجه می‌شوید طی ۲ دهه اخیر در چه بازه‌های زمانی سرمایه گذاری در بازار مسکن بهتر بوده و چه بازه‌های زمانی ورود به بازار ارز مناسب‌تر بوده است.

علاوه بر این تماشای این ویدئو به شما کمک می‌کند دلیل بازدهی بالاتر هر یک از بازارها را در بازه زمانی مربوطه تحلیل کنید.

در نهایت تمام فاکتورهای اثر گذار بر رونق و رکود در بازار مسکن معرفی شده و شما با روش تحلیل این فاکتورها آشنا می‌شوید.

اگر تمایل دارید به جای اینکه از دیگران سوال کنید آیا الان زمان مناسبی برای ورود به فلان بازار است، به دیگران در این زمینه مشاوره دهید، تماشای این ویدئو را از دست ندهید.

در صورتی که در خصوص توضیحات ارائه شده در این ویدئو سوالی دارید، در بخش نظرات در انتهای همین مطلب سوال خود را مطرح کنید.

https://alirezaamooei.com/?p=972