حجم بالای سوالات حقوقی و کسب و کاری همراهان صفحه رسمی اینستاگرام مهندس علیرضا عمویی باعث شد، تا لایو آموزش مشاورین املاک را برای پاسخ دادن به این سوالات ترتیب دهیم. در این لایو که ویدئو آن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، به سوالاتی در زمینه‌های زیر پاسخ داده شده است:

  • سوالاتی در خصوص نکات حقوقی در نوشتن قراردادهای ملکی
  • نکاتی در خصوص CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
  • توضیحاتی در خصوص روش‌های مذاکره
  • نکاتی ارزشمند برای دفاتر املاک جهت جذب و استخدام مشاور املاک
  • اصول و عرف پرداختی‌های قرارداد در شرایط مختلف
  • راهکارهای موثر برای فایلینگ
  • اصول اساسی و مهم در آگهی نویسی
  • قواعد دریافت کمیسیون و طی کردن کمیسیون توافقی با مشتری
  • نکات فروش ملک به بانوان
  • و در نهایت پاسخ به سوالات مطرح شده در لایو

چرا باید این لایو (لایو آموزش مشاورین املاک) را مشاهده کنید؟

در این لایو نکات کلیدی و حیاتی برای رشد و آینده دفاتر املاک و مشاورین املاک توضیح داده شده است. نکاتی که بسیاری از مشاورین املاک به آن‌ها بی‌توجه هستند. برخی از نکات عنوان شده در این لایو، شاید برای بسیاری از مشاورین املاک تازگی داشته باشد.

CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

به عنوان مثال بحث CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یکی از مباحثی است که کمتر به آن پرداخته شده است. هر چند CRM و استفاده درست از آن می‌تواند تحول چشمگیری را در کاهش هزینه، افزایش درآمد ایجاد کند، اما متاسفانه مفهومی است که برای بسیاری از مشاورین املاک ناآشناست.

مذاکره (راهکارهایی برای هر مشاور املاک)

بحث مذاکره نیز در کار املاک اهمیت زیادی دارد. بسیاری تصور می‌کنند مذاکره فقط در جلسه فروش کاربرد دارد. یک مشاور املاک در هر لحظه از تعامل با مشتری در حال مذاکره است. بنابراین هر چه تسلط مشاور املاک در امر مذاکره بیش‌تر باشد، موفقیت او نیز بیش‌تر است. به همین خاطر در این ویدئو رویکردهای پنجگانه در مذاکره توضیح داده می‌شود.

نکات جذب و استخدام مشاور املاک

یکی از دغدغه‌های دفاتر املاک جذب، استخدام و حفظ مشاور املاک است. اما آیا می‌دانید مشاور شما دقیقا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا می‌دانید چطور این موضوع را باید سنجید؟ مهندس علیرضا عمویی این موارد را در این ویدئو توضیح می‌دهند.

راه حل رهایی از چالش‌های فایل‌یابی

یکی از چالش‌های اکثر آژانس‌های املاک، فایلینگ یا همان فایل‌یابی است. چطور می‌توان خود را از این رقابت و چالش رها کرد؟ در این خصوص توضیحاتی در ویدئو ارائه شده است. برای آموزش روش‌های اصولی فایل‌یابی، می‌توانید محصول «فایلینگ اصولی، شاه کلید فروش در دوران رکود» را خریداری کنید.

نکات و اصول آگهی نویسی

نکات مهمی در خصوص آگهی نویسی در این ویدئو مطرح شده است. بسیاری از مشاورین املاک تصور و توقع اشتباهی در خصوص آگهی نویسی دارند. با مشاهده توضیحات ارائه شده در این لایو، وظیفه اصلی آگهی نویسی را می‌شناسید. علاوه بر این با یکی از راهکارهای نوشتن بهترین آگهی آشنا می‌شوید.

برای آموزش دقیق‌تر این نکات می‌توانید درس «آگهی نویسی و پاسخگویی تلفنی» را تهیه کنید.

راهکارهای موفق برای معامله با خانم‌ها

یکی دیگر از موارد ارزشمندی که در این لایو توضیح داده شده، در خصوص چالش معامله با خانم‌ها است. با توجه به نکات گفته شده در این ویدئو، علت دشواری این کار را درک کرده و راهکار فروش ملک به خانم‌ها و معامله با آن‌ها را می‌آموزید.

مواردی که به آن‌ها اشاره شد، تنها بخشی از نکات ارزشمندی است که در لایو آموزش مشاورین املاک ارائه شده است. امیداواریم لایو آموزش مشاورین املاک برای شما مفید باشد. در صورتی که فکر می‌کنید مشاهده این ویدئو به همکاران شما کمک می‌کند، آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

https://alirezaamooei.com/?p=1052