تبلیغات پیامکی یکی از ارزان‌ترین مدل‌های تبلیغات برای مشاورین املاک به حساب می‌آید؛ البته به شرط آن که این تبلیغات هدفمند بوده و پیام مناسبی برای مخاطب ارسال شود. به همین دلیل در این مقاله، چند نمونه پیامک تبلیغاتی املاک را در اختیار شما عزیزان می‌گذاریم.

با توجه به قیمت تبلیغات پیامکی که مناسب به نظر می‌رسد، توجه به این مدل تبلیغاتی می‌تواند برای آژانس‌های املاک، هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت، سودآور باشد.

در نمونه‌های زیر تلاش شده انواع پیامک تبلیغاتی که در شرایط مختلف می‌تواند راهکار تبلیغاتی مناسبی برای مشاورین املاک باشد را معرفی کرده و در خصوص هر پیامک توضیحات تکمیلی ارائه می‌کنیم.

یک تیر و چند نشان؛ جذب خریدار، فروشنده و فایل

به این نمونه پیامک تبلیغاتی املاک توجه کنید:

«بهترین آپارتمان‌های نقلی منطقه را از ما بخواهید.

املاک *** مدرن‌ترین املاک منطقه.

تماس: ******** – ۰۲۱»

در نگاه اول به نظر می‌رسد هدف این پیامک جذب مشتری است، اما این تنها یکی از اهداف این پیامک تبلیغاتی است. این اس ام اس هم می‌تواند در جذب مشتری خوب عمل کند، هم در جذب فروشنده و فایل‌.

اگر شخصی که فروشنده یک ملک با متراژ پایین است این پیامک را ببیند، احساس می‌کند آژانس املاک مربوطه، در امر فروش واحدهای متراژ پایین تخصص دارد. بنابراین احتمال اینکه ملک خود را برای فروش به شما بسپارد افزایش می‌یاد.

توانایی این نمونه پیامک تبلیغاتی در جذب خریدار برای آژانس املاک شما بدیهی است. مخصوص اگر به جای عبارت «آپارتمانی‌های نقلی»، چیزی را جایگزین کنید که در شهر و منطقه شما تقاضای بیشتری را دارد.

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک برای طیف گسترده‌ای از مشتریان

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک برای طیف گسترده‌ای از مشتریان
اگر به نیاز مشترک طیف گسترده‌ای از مشتریان اشاره کنید، می‌توانید با تبلیغات پیامکی آن‌ها را جذب کنید.

به یک نمونه پیامک تبلیغاتی دیگر توجه کنید. این پیامک طیف گسترده‌تری از مخاطبان را هدف قرار می‌دهد. بنابراین سعی شده است که ابتدای این پیامک جذابیت بیش‌تری داشته باشد تا شانس باز شدن، خوانده شدن و موفقیت این پیامک افزایش یابد.

«رکورد سرعت فروش ملک، با شبکه فروش گسترده املاک ****

تلفن تماس: ******** – ۰۲۱»

وقتی مخاطب گسترده‌تری را انتخاب می‌کنید، احتمال خوانده شدن پیامک شما کاهش می‌یابد. بنابراین چاره‌ای ندارید جز اینکه پیامک خود را جذاب‌تر شروع کنید. برای این کار می‌توانید از کلماتی که جلب توجه می‌کنند، در ابتدای پیامک خود استفاده کنید.

در ابتدای این پیامک هم از واژه رکورد که جلب توجه می‌کند استفاده شده، هم به یک ویژگی مهم اشاره شده که بسیاری از مالکان، مخصوصا در دوران رکود بازار مسکن، به دنبال آن هستند. به نظر می‌رسد نمونه پیامک تبلیغاتی املاک که در بالا آمده، برای دوران رکود بازار مسکن می‌تواند مناسب باشد.

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک برای سبقت در فروش

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مثل نمونه زیر کمتر رواج دارد. اما استفاده از چنین اس ام اس‌هایی در شرایط خاص، می‌تواند مفید و کار گشا باشد. به این نمونه توجه کنید:

«فروش چند واحد زیر قیمت، آماده تحویل. املاک ****

تماس: *******0912»

فکر می‌کنید چه زمانی ارسال چنین پیامکی درست است؟ زمانی که ملک شما از نظر قیمت، متقاضی زیادی دارد اما در عین حال امکان فروش این ملک توسط رقبا دور از ذهن نیست. با ارسال چنین پیامکی، شانس فروش خود را افزایش می‌دهید.

در واقع این پیامک به شما کمک می‌کند در زمان کوتاه‌تری، با تعداد مشتریان بیش‌تری ارتباط برقرار کنید. همین موضوع می‌تواند شانس فروش شما را نسبت به رقبا بیش‌تر کند.


بیشتر بخوانید: جلوگیری از دور زدن مشاور املاک


ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی املاک

ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی املاک
برای معرفی املاک خود از طریق اس ام اس، حاشیه نروید، مستقیم به چیزی بپردازید که برای مشتری جذاب است.

فرض کنید قصد دارید ارتباط خود را با گروه خاصی از مشتریان مثل سازندگان افزایش دهید. شاید ارسال این نمونه پیامک تبلیغاتی برای املاک شما مناسب باشد:

«موقعیت‌های اکازیون مشارکت در منطقه ** را از املاک **** بخواهید.

تماس: ******** – ۰۲۱»

در مورد این دسته از پیامک‌ها فرصت را از دست ندهید، مستقیم سر اصل مطلب بروید، خود را معرفی کنید، راه ارتباطی را نشان دهید. فقط فراموش نکنید، باید از عهده‌ی ادعایی که در پیامک تبلیغاتی خود می‌کنید بر بیایید، وگرنه ممکن است تبلیغ شما به ضد تبلیغ تبدیل شود.

نمونه پیامک تبلیغاتی برای مشتریان سابق آژانس املاک

ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان سابق املاک یکی از کارهایی است که برای تبلیغ و بازاریابی املاک شدیدا توصیه می‌شود.

چرا؟ چون مشتریان سابق شما (خریدار و فروشنده)، مخصوصا در شرایطی که از معامله قبلی خود در آژانس املاک شما رضایت داشته باشند، خیلی خیلی راحت‌تر حاضر به انجام معامله مجدد با شما هستند. بنابراین نباید این فرصت را از دست بدهید.

می‌توانید از این نمونه پیامک تبلیغاتی املاک برای جذب دوباره مشتریان قدیمی استفاده کنید:

«جناب احمدی سلام

قرارداد اجاره ملک شما — ماه دیگر به اتمام می‌رسد، املاک **** آماده معرفی مستاجر جدید برای ملک شماست.

شماره تماس: ********-021»

در نمونه بالا هدف بدست آوردن یک قرارداد اجاره راحت و بی‌دردسر است. هر چند کمیسیون اجاره رقم قابل توجهی نیست، اما با یک پیامک ساده، می‌توانید شانس بالایی در بدست آوردن این قرارداد داشته باشید.

فراموش نکنید وقتی با مشتریان سابق سر و کار دارید، یکی از بهترین کارهایی می‌توانید انجام دهید تا شناس باز شدن پیامک را افزایش دهید، این است که پیامک را با نام مشتری شروع کنید.

جذب مشتریان سابق، برای سرمایه گذاری

حالا فرض کنید ملکی مناسب جهت سرمایه گذاری دارید، می‌خواهید با ارسال یک اس ام اس، تعدادی از مشتریان دست به جیب خود را مطلع کنید. می‌توانید از نمونه پیامک تبلیغاتی زیر استفاده کنید:

«سلام آقای نجفی

فرصت سرمایه گذاری بی‌نظیر. خرید از شما، تضمین سود از ما.

املاک ****

تماس: ******** – 021»

همانطور که می‌بینید، در این نمونه هم مثل مورد قبلی در ابتدای پیامک به نام مخاطب اشاره کرده‌ایم. در ادامه پیامک نیازی نیست توضیحات مفصل درباره فرصت سرمایه گذاری ارائه کنید. فراموش نکنید این مشتری قبلا با شما معامله کرده و از عملکرد آژانس املاک شما راضی است.

با توجه به سابقه معامله شما با مخاطب، این اطلاع رسانی شانس شما برای برقراری ارتباط کاری مجدد را افزایش می‌دهد. باز هم تاکید می‌کنیم، فراموش نکنید که مستقیم سر اصل مطلب بروید.

می‌توانید برای انواع مختلف مخاطب، حالت‌های متفاوتی از پیامک‌های تبلیغاتی را امتحان کرده و بازخوردی که کسب می‌کنید را بررسی کنید تا به بهترین نمونه برسید.

اگر سوالی در خصوص تبلیغاتی پیامکی برای حرفه املاک و مشاورین املاک دارید، در قسمت نظرات همین پست مطرح کنید، در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.

همچنین اگر به نمونه پیامک‌های دیگری برای دستیابی به اهداف متفاوتی نیاز دارید، خواسته خود را بخش نظرات مطرح کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نمونه پیامک درخواستی شما به این مقاله اضافه خواهد شد.

خرید محصول آموزش نکات طلایی آگهی نویسی و پاسخگویی تلفنی
https://alirezaamooei.com/?p=1377