فروش یک تخصص است و در حرفه املاک یک تخصص ضروری به حساب می‌آید. فروشنده‌های موفق در حرفه املاک افرادی هستند که راه و روش فروش به هر فردی را به خوبی می‌دانند. به عبارت دیگر، شناخت مسیر فروش به تیپ‌های شخصیتی متفاوت در حرفه املاک یکی از رازهای موفقیت در حرفه املاک است.

اگر می‌خواهید شما هم در حرفه‌ای املاک مثل یک فروشنده حرفه‌ای عمل کنید، باید بتوانید مهارت مهارت خود را در کار فروش افزایش داده و روز به روز حرفه‌ای‌تر شوید. بنابراین باید با تیپ‌های شخصیتی مختلف آشنایی داشته باشید. شاید بپرسید چرا؟

چرا شناخت مسیر فروش به تیپ‌های شخصیتی متفاوت در حرفه املاک ضروری است؟

قطعا هر فردی شخصیت منحصر به فرد خود را دارد. بنابراین اگر شما بخواهید در برخورد با هر مشتری به حدی از شناخت برسید که بتوانید کار فروش را به سرانجام برسانید، هم با سختی‌های زیادی روبرو هستید، هم به زمان زیادی نیاز دارید. در نتیجه با مشکل روبرو می‌شوید.

اینجاست که شناخت تیپ‌های شخصیتی مختلف به کمک شما می‌آید. تیپ‌های شخصیتی متفاوت، ویژگی‌هایی از افراد را به شما معرفی می‌کند که با درک آن‌ها، می‌توانید ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنید

وقتی با شناخت از مشتری بتوانید ارتباط خوبی با او برقرار کنید، می‌توانید مسیر فروش به او را هموار کنید. بنابراین می‌توان گفت با شناخت تیپ‌های شخصیتی مختلف در حرفه املاک، می‌توانید مسیر فروش به هر مشتری را بسیار راحت‌تر طی کنید.

در لایو مشترکی که مهندس علیرضا عمویی با دکتر عمرانی داشتند، نکات ظریفی در خصوص فروش به تیپ‌های شخصیتی متفاوت در حرفه املاک مطرح شد. بسیاری از این نکات، حاصل تجارب جذابی بوده که طی سال‌ها کار در بازار بدست آمده است.

پیشنهاد می‌کنم تماشای ویدئو مربوط به این لایو را از دست ندهید. در صورتی که این لایو برای شما مفید بود، آن را با دوستان و همکاران و افرادی که فکر می‌کنید این ویدئو می‌تواند به آن‌ها کمک کند به اشتراک بگذارید

https://alirezaamooei.com/?p=744