مشاورین املاک طی سال‌های اخیر متوجه شده‌اند که فضای مجازی را نمی‌توان نادیده گرفت. از دیوار و شیپور گرفته تا پیام رسان‌های مختلف، به مرور جای خود را بین مشاورین املاک باز کرده‌اند. اما امروز باید فراتر از این، به مفهومی به نام بلاگری در صنعت املاک و تبدیل شدن به اینفلوئنسر در حوزه املاک اندیشید.

در سال‌های دورتر شاهد آن بودیم که بسیاری از مشاورین املاک در مقابل ورود ابزارهای جدید مثل دیوار و شیپور به بازار املاک مقاومت می‌کردند. اما امروز می‌بینیم که این ابزارها به بخش جدایی ناپذیری از حرفه املاک تبدیل شده‌اند.

مدت‌هاست که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی ظهور کرده و زندگی مردم را در ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین مشاورین املاک نباید از پتانسیل‌های این ابزار غافل شوند.

مشاهده کنید: لایو دیجیتال مارکتینگ (ویژه مشاورین املاک)

می‌توان گفت فردی می‌تواند در بازار املاک پیشرو باشد که از پیشرفت‌های تکنولوژی غافل نبوده و از آن‌ها به بهترین نحو ممکن در راستای کسب و کار خود استفاده کند. اما چطور می‌توان از اینستاگرام در کسب و کار املاک استفاده کرد؟

اینستاگرام، بلاگری و اینفلوئنسر شدن در صنعت املاک

شما به عنوان مشاور املاک چطور از اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ حقیقت این است که بسیاری از مشاورین املاک از اینستاگرام صرفا به صورت شخصی استفاده می‌کنند و هنوز آن را به عنوان ابزاری برای کار املاک مورد استفاده قرار نداده‌اند.

اما برخی از مشاورین املاک کم‌کم به استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار خود روی آورده‌اند. اما این استفاده چگونه است؟ اغلب مشاورین املاک از اینستاگرام برای معرفی فایل‌های مختلف استفاده می‌کنند. فکر می‌کنید این نوع استفاده بهترین راهکار ممکن است؟

از دید ما هر چند معرفی فایل در اینستاگرام محکوم به شکست نیست، اما راه‌های بهتری برای استفاده از این شبکه اجتماعی برای کار املاک وجود دارد. یکی از این راهکارها، بلاگری در صنعت املاک یا به عبارت دیگر، تبدیل شدن به اینفلوئنسر در حوزه املاک است.

قطعا اگر از اینستاگرام استفاده کرده باشید، اینفلوئنسرهای مختلفی را در حوزه‌های متفاوتی می‌شناسید. از حمید سپیدنام (مستر تیستر) که اینفلوئنسر در حوزه تست غذا و رستوران است، تا علی صبوری که اینفلوئنسری در حوزه سرگرمی و طنز است.

آیا اینفلوئنسری در حوزه املاک می‌شناسید؟ جواب شما نشان دهنده میزان پتانسیل این حوزه برای فعالیت مشاورین املاک است.

پس پیشنهاد می‌دهیم اگر تمایل دارید در صنعت املاک و مستغلات پیشرو باشید، تماشای لایو مشترک مهندس علیرضا عمویی با خانم ستاره صادقی با موضوع بلاگری در صنعت املاک و تبدیل شدن به اینفلوئنسر در این حوزه را از دست ندهید.

https://alirezaamooei.com/?p=796